سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انجمن علمی کتابداری پیام نور شهرضا


عاشق آسمونی
در انتظار آفتاب
جوان ایرانی
شقایقهای کالپوش
بلوچستان
هم نفس
طراوت باران
دیار من دشتستان- بُنار آبشیرین
.: شهر عشق :.
پیامنمای جامع
$$دوست$$
نمکستان
رازهای موفقیت زندگی
تولید ورمی کمپوست//شرکت نوآوران جوان آوان پارس دزفول
(بنفشه ی صحرا)
عشق
جزتو
جیغ بنفش در ساعت 25
گروه اینترنتی جرقه داتکو
باور من...!!!
غزلیات محسن نصیری(هامون)
آتیه سازان اهواز
رویابین
سایه های خیال
حدیث بلاگ
فرهنگی
ردّ قلم. هر چه اجر است در گمنامی است. شهید آوینی
گرگ و میش
یاور 313
مهندسی متالورژِی
مقاله های تربیتی
بیاببین چیه؟
از یک انسان
جالب انگیزناک
آسمان آبی
فقط من برای تو
هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه
تکسوارعشق
جوانان بیجار
صدف جان صدف عزیزم چشم انتظارتم برگرد
جوک و خنده
جوجو
دهاتی
دکتر علی حاجی ستوده
من وتو
کشکول
مهاجرعشق
حاج آقا مسئلةٌ
طیفکان
اسیر عشق...
عاشق تنها....
دنیای بی وفا
مونا کتابدار ایرانی
کهکشان Networkingbest
یوسف
کتابداری واطلاع رسانی(لایبر)
پلنگ صورتی
سیب ترش
کسب در آمد آسان از اینترنت
شعر عمار خدری

 

خاطره ای از دکتر شریعتی

کلاس پنجم که بودم پسر درشت هیکلی ته کلاس ما می نشست که برای من مظهر تمام چیزهای چندش آور بود،آن هم به سه دلیل:اول آنکه کچل بود دوم سیگار میکشید و سوم در آن سن و سال زن داشت

چند سالی گذشت یک روز که با همسرم از خیابان میگذشتیم آن پسر قوی هیکل ته کلاس را دیدم درحالی که خودم زن داشتم ،سیگار میکشیدم و کچل شده بودم.نکته بین


ارسال شده در توسط نسیم احمدی

تولدم ولدم ولدم ولدم مبارک....تولدم ولدم ولدم ولدم مبارکآفرینآفرینآفرین

از همه اونایی که بهم تبریک گفتن متشکرمپوزخندایشالله جبران کنممؤدب


ارسال شده در توسط نسیم احمدی


ارسال شده در توسط نسیم احمدی

برای اطلاع از بروز شدن وبلاگ و دریافت مطالب زیبا لطفا در خبرنامه وبلاگ عضو شوید، برای عضویت به قسمت پایین وبلاک بخش اشتراک رجوع کنید...با تشکر


ارسال شده در توسط نسیم احمدی

اینم یه شعر خیلی زیبا از خانم سیمین بهبهانی که همایون شجریانم خوندتش .خیلی قشنگه

 

دلم گرفته ای دوست

 دلم گرفته ای دوست، هوای گریه با من

 گر از قفس گریزم کجا روم، کجا من؟

 کجا روم که راهی به گلشنی ندانم

 که دیده برگشودم به کنج تنگنا من

 نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل

 چو تخته پاره بر موج، رها، رها، رهامن

 ز من هر آنکه او دور، چو دل به سینه نزدیک

 به من هر آنکه نزدیک، از او جدا، جدا، من

 نه چشم دل به سوئی، نه باده در سبوئی

 که تر کنم گلوئی بیاد آشنا من

 ز بودنم چه افزود؟ نبودنم چه کاهد؟

 که گویدم به پاسخ؟ که زنده ام چرا من؟

 ستاره ها نهفتم، در آسمان ابری

 دلم گرفته ای دوست، هوای گریه با من

سیمین بهبهانی


ارسال شده در توسط نسیم احمدی

 استاد باهوش 

چهار دانشجو که به خود اعتماد کامل داشتند یک هفته قبل از امتحان پایان ترم به مسافرت رفتند و با دوستان خود در شهر دیگر حسابی به خوشگذرانی پرداختند. اما وقتی به شهر خود برگشتند متوجه شدند که در مورد تاریخ امتحان اشتباه کرده اند و به جای سه شنبه، امتحان دوشنبه صبح بوده است. بنابر این تصمیم گرفتند استاد خود را پیدا کنند و علت جا ماندن از امتحان را برای او توضیح دهند.
آنها به استاد گفتند: « ما به شهر دیگری رفته بودیم که در راه برگشت لاستیک خودرومان پنچر شد و از آنجایی که زاپاس نداشتیم تا مدت زمان طولانی نتوانستیم کسی را گیر بیاوریم و از او کمک بگیریم، به همین دلیل دوشنبه دیر وقت به خانه رسیدیم.»
استاد فکری کرد و پذیرفت که آنها روز بعد بیایند و امتحان بدهند.
چهار دانشجو روز بعد به دانشگاه رفتند و استاد آنها را به چهار اتاق جداگانه فرستاد و به هر یک ورقه امتحانی را داد و از آنها خواست که شروع کنند.آنها به اولین مسأله نگاه کردند که 5 نمره داشت. سوال خیلی آسان بود و به راحتی به آن پاسخ دادند ..... سپس ورقه را برگرداندند تا به سوال 95 امتیازی پشت ورقه پاسخ بدهند که سوال این بود: « کدام لاستیک پنچر شده بود؟»....!!!!

ارسال شده در توسط نسیم احمدی

 پیک نیک لاک پشت ها 

یک روز خانواده لاک‌پشت‌ها تصمیم گرفتند که به پیک‌نیک بروند. از آنجا که لاک‌پشت‌ها به صورت طبیعى در همه موارد یواش عمل مى‌کنند، هفت سال طول کشید تا براى سفرشون آماده بشن! در نهایت خانواده لاک‌پشت خانه را براى پیدا کردن یک جاى مناسب ترک کردند.
در سال دوم سفرشان (بالاخره) پیداش کردند. براى مدتى حدود شش ماه محوطه رو تمیز کردند، و سبد پیک‌نیک رو باز کردند، و مقدمات رو آماده کردند. بعد فهمیدند که نمک نیاوردند! پیک‌نیک بدون نمک یک فاجعه خواهد بود، و همه آنها با این مورد موافق بودند. بعد از یک بحث طولانى، جوان‌ترین لاک‌پشت براى آوردن نمک از خانه انتخاب شد. لاک‌پشت کوچولو ناله کرد، جیغ کشید و توى لاکش کلى بالا و پایین پرید، گر چه او سریع‌ترین لاک‌پشت بین لاک‌پشت‌هاى کند بود! او قبول کرد که به یک شرط بره؛ اینکه هیچ کس تا وقتى اون برنگشته چیزى نخوره. خانواده قبول کردن و لاک پشت کوچولو به راه افتاد.
سه سال گذشت... و لاک پشت کوچولو برنگشت. پنج سال ... شش سال ... سپس در سال هفتم غیبت او، پیرترین لاک‌پشت دیگه نمى‌تونست به گرسنگى ادامه بده. او اعلام کرد که قصد داره غذا بخوره و شروع به باز کردن یک ساندویچ کرد.در این هنگام لاک‌پشت کوچولو ناگهان فریادکنان از پشت یک درخت بیرون پرید، «دیدید مى‌دونستم که منتظر نمى‌مونید. منم حالا نمى‌رم نمک بیارم»!
نتیجه اینکه بعضى از ماه ها زندگیمون صرف انتظار کشیدن براى این مى‌شه که دیگران به تعهداتى که ازشون انتظار داریم عمل کنن. آنقدر نگران کارهایى که دیگران انجام میدن هستیم که خودمون (عملاً) هیچ کارى انجام نمى‌دیم.



ارسال شده در توسط نسیم احمدی

تاریخچه دانشگاه هنر اصفهان:

«دانشگاه هنر اصفهان» به عنوان محور آموزش عالی رشته‌های هنری در استان هنر پرور و خطه هنرخیز اصفهان در ابتدا با نام «دانشکده پردیس اصفهان» و به سال 1355 با هدف تربیت نیروهای متخصص در زمینه حفظ و نگهداری آثار و ابنیه تاریخی تاسیس شد و به عنوان اولین مرکز آموزش عالی ایران در زمینة مرمت، فارغ التحصیلان دوره‌های کارشناسی باستان شناسی،‌نقاشی، معماری داخلی، ساختمان،‌شیمی و نساجی را به عنوان دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد مرمت ابنیه  و کارشناسی ارشد مرمت آثار تاریخی پذیرش نمود. این دانشکده که در نخستین دوره فعالیت خود از اقمار دانشگاه فارابی به شمار می‌رفت، پس از دومین دوره جذب دانشجو، همزمان با انقلاب شکوهمند اسلامی، تعطیل و مجدداً پس از انقلاب فرهنگی و به سال 1362 بازگشایی شد؛ در این مقطع دانشکده پردیس اصفهان به عنوان یکی از دانشکده‌های مجتمع دانشگهای هنر اقدام به پذیرش دانشجو در رشته‌های کارشناسی مرمت آثار تاریخی، صنایع دستی و نقاشی نمود و همراستا با سایر ارگانهای متعدد متولی آموزش دانشگاهی هنر از جمله دانشگاه فارابی، دانشکده هنرهای دراماتیک، دانشکده هنرهای تزئینی و مدرسه عالی موسیقی به ایفای نقش پرداخت. این دانشکده به مرور زمان و با گذشت سالیان متمادی فعالیت در آموزش هنر، به تدریج گسترش یافت تا آنجا که در سال 1379 با دایر نمودن پنج رشته در مقطع کارشناسی هنرهای تجسمی و معماری، یک رشته در مقطع کارشناسی ارشد پیوسته معماری و دو رشته در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته مرمت و جذب امکانات فیزیکی و تجهیزات آموزشی به عنوان دانشگاه هنر اصفهان به ایفای نقش پرداخت.

ناگفته نماند که دانشگاه هنر اصفهان به علت پراکندگی در بطن ساختمانهای ارزشمند تاریخی یکی از غنی‌ترین دانشگاه‌های ایران از نظر بهره‌مندی از فضای ایده آل هنری است و در حال حاضر با داشتن بیش از هشتصد نفر دانشجو علاوه بر تربیت دانشجویان در رشته‌های کارشناسی معماری، فرش، صنایع دستی، نقاشی و مرمت آثار و همچنین کارشناسی ارشد رشته‌های مرمت بنا، شهرسازی و مرمت آثار، از سال تحصیلی 86-85 اقدام به پذیرش دانشجو در رشته‌های عکاسی، گرافیک و مهندسی شهرسازی شبانه نموده است و با توجه به پذیرش نامه توجیهی دانشگاه به وزارت علوم از نیمسال اول 87-86 رشته معماری در مقطع کارشناسی ارشد نیز به مجموعه رشته‌های موجود در دانشگاه افزوده خواهد شد.

این ارگان آموزش عالی هنر در راستای سیاست‌های فرهنگی عرصه تبادل اندیشه و شکوفا نمودن استعدادها و اندیشه‌های نسل فرهیخته جامعه سعی دارد تا از طریق اتخاذ راهبردهای مناسب، برنامه‌های زمان بندی شده آموزشی، پروژه‌ها و طرح‌های پژوهشی را مجدداً پیگیری نماید و با همیاری اساتید محترم، کارکنان شریف، دانشجویان عزیز و استعانت مسئولین محترم وزارتی و استانی فعالیت‌هایی در خود جامعه هنری داشته باشد.


ارسال شده در توسط نسیم احمدی
ارسال شده در توسط نسیم احمدی

بلبلبلوهوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا..................پرسپولیس برد................مبارک باشه ...به همه پرسپولیسیها تبریک میگم . بعد از چندین باخت متوالی واقعا حال دد...هورا شدیم..هورا هورا هآفرینورا


ارسال شده در توسط نسیم احمدی
   1   2      >