سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انجمن علمی کتابداری پیام نور شهرضا


عاشق آسمونی
در انتظار آفتاب
جوان ایرانی
شقایقهای کالپوش
بلوچستان
هم نفس
طراوت باران
دیار من دشتستان- بُنار آبشیرین
.: شهر عشق :.
پیامنمای جامع
$$دوست$$
نمکستان
رازهای موفقیت زندگی
تولید ورمی کمپوست//شرکت نوآوران جوان آوان پارس دزفول
(بنفشه ی صحرا)
عشق
جزتو
جیغ بنفش در ساعت 25
گروه اینترنتی جرقه داتکو
باور من...!!!
غزلیات محسن نصیری(هامون)
آتیه سازان اهواز
رویابین
سایه های خیال
حدیث بلاگ
فرهنگی
ردّ قلم. هر چه اجر است در گمنامی است. شهید آوینی
گرگ و میش
یاور 313
مهندسی متالورژِی
مقاله های تربیتی
بیاببین چیه؟
از یک انسان
جالب انگیزناک
آسمان آبی
فقط من برای تو
هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه
تکسوارعشق
جوانان بیجار
صدف جان صدف عزیزم چشم انتظارتم برگرد
جوک و خنده
جوجو
دهاتی
دکتر علی حاجی ستوده
من وتو
کشکول
مهاجرعشق
حاج آقا مسئلةٌ
طیفکان
اسیر عشق...
عاشق تنها....
دنیای بی وفا
مونا کتابدار ایرانی
کهکشان Networkingbest
یوسف
کتابداری واطلاع رسانی(لایبر)
پلنگ صورتی
سیب ترش
کسب در آمد آسان از اینترنت
شعر عمار خدری

 
400)width=400;">
ارسال شده در توسط نسیم احمدی
تمامی تصاویر«مستند میرحسین» واقعی است/هرکس تصاویر را بخواهد در اختیارش می‌گذاریم
ارسال شده در توسط نسیم احمدی
حضور ناشران 51 کشور جهان در  نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

ستاد اطلاع رسانی هجدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
امسال در هجدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 756 ناشر از 51 کشور جهان جدیدترین کتابهای خود را به نمایش میگذارند.
به گزارش ستاد اطلاع رسانی نمایشگاه بین المللی کتاب دکتر محمدرضا وصفی مدیر بخش بین الملل نمایشگاه کتاب ضمن اعلام این مطلب گفت: این تعداد ناشر در دو بخش عربی و لاتین بیش از 130 هزار عنوان کتاب در موضوعات مختلف پزشکی، مهندسی، کامپیوتر، علوم آموزشی، علوم دینی و اسلامی
و ..... به علاقمندان کتاب عرضه خواهند کرد.
وی افزود: استقبال گسترده و رشد چشمگیر ناشران خارجی در سال جاری بی نظیر است و در مقایسه با سال گذشته در بخش بین الملل نمایشگاه کتاب به لحاظ کیفی و کمی با 40 درصد رشد روبرو هستیم.
دکتر وصفی در ادامه اظهار داشت: بیشتری کتابهای بخش بین الملل مربوط به کتابهای سال 2004 و 2005 میلادی است و علاقمندان و دوستداران کتاب میتوانند علاوه بر آشنایی با جدیدترین دستاوردهای علمی ـ آموزش و فرهنگی جهان کتابهای مورد نیاز خود را تهیه کنند.
هجدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 14 تا 24 اردیبهشت ماه هر روز از ساعت 10 صبح تا 21 بعدازظهر در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار میشود

ارسال شده در توسط نسیم احمدی
سومین بازار جهانی کتاب ایران

ستاد اطلاع رسانی هجدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
سومین بازار جهانی کتاب ایران به منظور ایجاد فرصتها و فضاهایی برای عرضه و معرفی اثار ایران و گفتگو بین پدیدآورندگان و تولید کنندگان کتاب ایران با طرف های خارجی در هجدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 14 الی 24 اردیبهشت ماه برگزار می شود. همچنین به منظور دستیابی به اهداف مذکور برنامه های پیش بینی شده به شرح ذیل اعلام می گردد.
1-برگزاری نمایشگاه کتاب:
در این بخش غرفه هایی به ناشران خصوصی و دولتی موسسات و نهادهای فرهنگی تشکل های صنفی نشر و آندسته از افراد یا تشکل هائی که تفاهم نامه معرفی و بازاریابی آثار (کتاب، کتاب الکترونیک، تصویر) ناشران ایرانی را دارند اختصاص می یابد.

2-برگزاری همایش – میزگرد
به منظور اطلاع رسانی در مورد بازارهای جهانی کتاب در دنیا به ویژه بازارهای کتاب هدف برای ناشران ایرانی و همچنین به منظور بررسی مشکلات و مسائل نشر ایران همایشی در دو روز در موضوعات به شرح ذیل تحت نظارت هیئت علمی همایش و با حضور کارشناسان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

روز اول از ساعت 9 الی 12
موضوعات:
الف- نقش مخاطب شناسی در توسعه نشر بین الملل کتاب ایران
ب- نقش دولت در توسعه نشر بین الملل کتاب ایران
ج- نقش فعالیت های فردی و گروهی در توسعه نشر بین الملل کتاب ایران روز اول از ساعت3 الی 6 بعد از ظهر
موضوعات:
الف- بازار کتاب لبنان و نحوه حضور نشر ایران در لبنان
ب- بازار کتاب هند و نحوه حضور نشر ایران در هند
ج- بازار کتاب ترکیه و نحوه حضور نشر ایران در ترکیه

روز دوم از ساعت 9 الی 12
موضوعات:
الف- بازار کتاب آذربایجان و نحوه حضور نشر ایران درآذربایجان
ب- بازار کتاب تاجیکستان و نحوه حضور نشر ایران در تاجیکستان
ج- بازار کتاب افغانستان و نحوه نشر ایران درافغانستان
روز دوم از ساعت 3 الی 6 بعداز ظهر
موضوعات:
الف- بازار کتاب چین و نحوه حضور نشر ایران درچین
ب- بازار کتاب قطر و نحوه حضور نشر ایران در قطر
ج- بازار کتاب مالزی و نحوه حضور نشر ایران درمالزی

3- دعوت از میهمانان خارجی
به منظور جلب مخاطب خراجی به بخش نمایشگاهی ازار و همچنین کارشناسان خارجی در همایش تعدادی از ناشران بین الملل، آژانس های ادبی و کارشناسان حوزه نشر بین الملل حضور خواهند داشت.

4- برپائی سالن ویژه گفتگو
با هدف فراهم سازی فضائی در بازار جهانی کتاب ایران برای گفتگوی میهمانان خارجی با ناشران و علاقمندان و نشر بین الملل ایران سالن ویژه ای تدارک دیده می شود. جدول زمانبندی اوقات حضور میهمانان خارجی در سالن گفتگو به اطلاع علاقمندان خواهد رسید تا نسبت به تنظیم قرارداد ملاقات هماهنگی های لازم به عمل آید

ارسال شده در توسط نسیم احمدی
حضور 25663 عنوان کتاب خارجی در نمایشگاه

 25663 عنوان کتاب خارجی در هجدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود که 464 ناشر خارجی و نیز 12811 مولف خارجی در این نمایشگاه حضور دارند. اطلاعات کتاب های بخش بین المللی عرضه شده در نمایشگاه تا پیش از برگزاری نمایشگاه از طریق پایگاه اینترنتی  و دیسک نوری در اختیاز عموم قرار گرفت.

 

مهم ترین رویداد فرهنگی

نمایشگاه کتاب مهم ترین رویداد فرهنگی کشور در سال و مکانی برای ارائه تولیدات فرهنگی، تبادل اطلاعات، آشنایی صاحبان فکر و قلم و تازه های فرهنگ نوشتاری است. به گزارش ایرنا، سید عبدالواحد موسوی لاری وزیر کشور ضمن بیان مطالب فوق گفت: نمایشگاه کتاب با همین امکانات باید در مراکز استان ها و کلان شهرها برگزار و زمینه ارائه تازه های نشر در سراسر کشور فراهم شود. l

کارنامه نشر سال 83 همزمان با نمایشگاه کتاب منتشر می شود

این کتاب هر ساله توسط خانه کتاب منتشر می شود و شامل گزارشی از فعالیت ناشران در حوزه مکتوب در کل کشور است. کارنامه نشر دارای یک لوح فشرده است  که در آن اسکن طرح جلد کتاب ها، چکیده ای از محتوای کتاب  و اطلاعات تکمیلی دیگر وجود دارد.

اطلاعاتی درباره نمایشگاه به نقل از ستاد نمایشگاه

در نمایشگاه اول در سال 1978، در کل 196 ناشر از 19 کشور با16000 عنوان کتاب شرکت داشتند. ده سال بعد یعنی در 1996، این آمار به 27 کشور، 370 ناشرو 30000 عنوان کتاب افزایش یافت و در سال 2003 این آمارها به 55 کشور، 900 ناشر و 75000 عنوان افزایش یافت.
بریتانیا، ایالات متحده، هند، آلمان، فرانسه، هلند، اسپانیا، سوئد، ایتالیا، کانادا، دانمارک ، لبنان، مصر، سوریه، عربستان سعودی، کویت، اردن، سودان، قطر و امارات متحده عربی کشورهایی هستند که طی این سالها حظور فعال تری داشته اند.



ارسال شده در توسط نسیم احمدی

برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب

 هجدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 14 تا 24 اردیبهشت 1384 در محل دائمی نمایشگاه تهران برگزار می شود.        بازدید از  این نمایشگاه از ساعت 14 برای عموم آزاد است.

سایت نمایشگاه کتاب

سایت نمایشگاه با نشانی www.tibf.co.ir آخرین اطلاعات مربوط به نمایشگاه را در اختیاز عموم قرار می دهد.

 حضور نشر کتابدار در نمایشگاه

نشر کتابدار همچون سالهای قبل در نمایشگاه کتاب تهران شرکت می کند .  این موسسه انتشاراتی امسال بیش از 15 عنوان کتاب جدید در نمایشگاه عرضه می کند که بیش از 10 عنوان آن برای اولین بار در غرفه ارائه می شوند و قبلا در بازار نشر توزیع نشده بودند.  غرفه نشر کتابدار در سالن 12 شماره 28 می باشد و کتابداران و دانشجویان کتابداری و کتابخانه ها می توانند با تخفیف ویژه  تمام   انتشارات نشر کتابدار را تهیه کنند. همچنین علاقمندان به کتابهای کتابداری و اطلاع رسانی متعلق به سایر موسسات انتشاراتی نیز می توانند با مراجعه به نشر کتابدار و با استفاده از فهرست تمامی کتابهای موجود در بازار نشر، کتابهای مورد نیاز خود را بدون مراجعه به غرفه های متعدد  و با تخفیف ویژه نمایشگاهی از طریق نشر کتابدار  تهیه کنند.  موسسه انتشاراتی و شرکت خدمات اطلاع رسانی کتابدار ناشر و تهیه کننده کتابهای کتابداری و  اطلاع رسانی و همچنین لوازم و تجهیزات کتابخانه ای در کشور است


ارسال شده در توسط نسیم احمدی

مطلب زیر به طور کامل از پایگاه اطلاعاتی پژوهشگاه مدارک علمی ایران گرفته شده است وهدف معرفی این پژوهشگاه به عموم بوده است.

ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط نسیم احمدی